petek, 21. november 2014

10 Sklec Himna

Naš Luka nam je danes na sestanku predstavil himno za našo skupino, ki govori o nas,o našem delu in skupnem hobiju (tehniki).


10 SKLEC
Deset nas je, ki smo prišli,
tu pred vami zmagati.
Z robotom, ki vse zna,
se obrne sm in tja.
Preverne stožec, gre naprej,
dokler je še cajta kej.
Potisne ročko, gre nazaj,
vrne se v bazo zdaj.

Ekipa smo, prijateljska,
druži nas robotika.
Poleg tega tut tehnika, 
saj pri nas zmer ropota.
Žaga reže, drug brus les,
tretji fleksa trdo zmes.
Ostali učenci sestavljajo in 
vrjamejo v to kaj bo.

Deset sklec nared, 
to dober je nasvet,
deset sklec nared,
to dober je nasvet.

Naš projekt gre, gladko,
delamo visok kolo,
narjen je iz kovin,
in smo se že z njim vozil.
Občutek je kot da lebdiš,
v zraku višje mal sediš,
ko se hočš ustaviti,
stisneš bremzo in že stojiš
in že stojiš.


In mi smo,
In mi smo,
talenti za vse.
In mi smo,
In mi smo,
rojeni za ustvarjanje.
In mi smo,
In mi smo,
osnovnošolci brinja.
In mi smo, 
In mi smo
skupaj najboljši vsi.

Deset sklec nared, 
to dober je nasvet,
Deset sklec nared,
to dober je nasvet.
Deset sklec nared, 
to dober je nasvet,
Deset sklec nared,
kjer je sam robotika.


1 komentar: